Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

luty 2020

20200201
Poprzedni tydzień
Następny tydzień

Wirtualny Instytut Badawczy w dziedzinie biotechnologia medyczna – onkologia - zakończony

Data: 01.02.2020 - 12.03.2020
Wirtualny Instytut Badawczy w dziedzinie biotechnologia medyczna – onkologia - zakończony

Pierwszy konkurs na wyłonienie Zespołów Badawczych prowadzących działalność naukową

Instytucja ogłaszająca:

Opiekun konkursu w CAWP:

Anna Dryja
tel. 12 663 38 43,
e‑mail: anna.dryja@uj.edu.pl

Sieć Badawcza Łukasiewicz – PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii jako Podmiot Zarządzający dla programu Wirtualny Instytut Badawczy

Konkursu ofert na wyłonienie Zespołów Badawczych prowadzących działalność naukową w formie programu Wirtualny Instytut Badawczy w dziedzinie biotechnologia medyczna – onkologia.

UWAGA!

W związku z zapisami umowy o dofinansowanie projektu dotyczącymi odpowiedzialności solidarnej partnerów za realizację projektu oraz praw własności intelektualnej, zobowiązuje Autorów/Kierowników projektów do wcześniejszego zgładzania chęci udziału w projekcie. Wstępne deklaracje udziału w projekcie wraz z informacją zawierającą tytuł projektu, planowany skład konsorcjum, zakres prac dla UJ oraz planowany budżet w tym części dla UJ, proszę zgłaszać mailowo na adres opiekuna konkursu w CAWP. Po ich analizie Władze UJ podejmą decyzję o aplikowaniu w konkursie.

Cel konkursu:

Konkurs ma na celu wybranie Zespołów Badawczych prowadzących działalność naukową ważną dla realizacji strategii rozwoju kraju, służącą rozwojowi innowacyjnych produktów.
Zespół Badawczy tworzący WIB, zgodnie z Ustawą, będzie stanowić formę organizacji pracy wyselekcjonowanych, konkurencyjnych na poziomie międzynarodowym, Zespołów Badawczych, prowadzących działalność naukową o wysokim potencjale zastosowań społeczno-gospodarczych, pod kierunkiem Lidera o uznanym dorobku naukowym, której celem będzie komercjalizacja wyników prowadzonych prac.
Celem prac Zespołów Badawczych będzie opracowanie nowej technologii lub grupy technologii, zgodnie z odpowiednimi procedurami i standardami niezbędnymi do jej komercjalizacji i wdrożenia, w ciągu 5 lat od rozpoczęcia prac.

Zasady konkursu:

  • finansowanie przeznaczone jest dla Zespołu Badawczego, a osoby tworzące Zespół Badawczy mogą zostać wykazane tylko w jednym wniosku konkursowym,
  • w konkursie nie określa się minimalnej i maksymalnej wysokości środków finansowych na finansowanie prac Zespołu Badawczego, z tym, że wysokość wnioskowanych środków nie może przekroczyć 450 000 000 zł (ogólna pula środków przeznaczona na finansowanie działalności naukowej Zespołów Badawczych w konkursie),
  • okres finansowania Zadania Badawczego może wynosić do 5 lat,
  • wynagrodzenia Członków Zespołu Badawczego w tym minimalny poziom miesięcznego zaangażowania przedstawia załącznik nr 6 do Regulaminu Konkursu Ofert na wyłonienie Zespołów Badawczych prowadzących działalność naukowa w formie Wirtualnego Instytutu Badawczego ,
  • wynagrodzenia personelu administracyjnego nie mogą stanowić kwoty większej niż 10% łącznej wartości wynagrodzenia Członków Zespołu Badawczego i powinny zostać ujęte w ramach kosztów bezpośrednich,
  • koszty zakupu oraz leasingu aparatury, środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, jest dopuszczalny, ale tylko do kwoty 100 000 zł netto (łącznie dla całego Zadania Badawczego),
  • koszty pośrednie naliczane są w formie stawki ryczałtowej w wysokości do 15% całkowitych poniesionych bezpośrednich kosztów kwalifikowanych, z wyłączeniem kosztów podwykonawstwa/ usług obcych, aparatury naukowo-badawczej, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • wniosek o finansowanie Zespołu Badawczego wraz z kosztorysem zadania badawczego należy wypełnić w języku polskim i w języku angielskim.

Forma składania wniosków:

  • Wnioskodawca wypełnia wniosek o finansowanie wraz z załącznikami w wersji elektronicznej, na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu Konkursu zgodnie z instrukcją jego wypełniania oraz pozostałą dokumentacją konkursową.
  • Wniosek należy wypełnić zgodnie z dostępnym wzorem w języku polskim i w języku angielskim. Część finansową wniosku: Kosztorys Zadania Badawczego (część C.2 wniosku) należy wypełnić w języku polskim i angielskim (w tym samym dokumencie) oddzielając czytelnie za pomocą ukośnika "/" obie wersje językowe.
  • Wniosek o finansowanie wraz załącznikami należy dostarczyć w terminie do 12 marca 2021 r. do godziny 16.00. Za datę dostarczenia uznaje się datę wpływu wniosku o dofinansowanie wraz załącznikami do Sieci Badawczej Łukasiewicza.
  • Wniosek o finansowanie wraz z załącznikami należy dostarczyć: o w formie papierowej oraz elektronicznej na wydzielonym nośniku danych (forma papierowa obejmuje jeden egzemplarz wniosku wraz z załącznikami, w tym z załącznikiem do wniosku: Kosztorys Zadania Badawczego część C.2; przez formę elektroniczną rozumie się wniosek wraz z załącznikami w formacie PDF oraz załącznikiem do wniosku: Kosztorys Zadania Badawczego część C.2 w wersji edytowalnego pliku Excel). lub o w formie elektronicznej poprzez wysłanie wniosku na adres skrzynki ePUAP Podmiotu Zarządzającego – w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy elektronicznej ePUAP. Komplet dokumentacji w formacie PDF powinien zostać podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym (dokumenty muszą zawierać aktywny certyfikat podpisu elektronicznego, umożliwiający jego weryfikację; dodatkowo wymagany jest załącznik do wniosku Kosztorys zadania badawczego część C.2 w wersji edytowalnego pliku Excel).
  •  

W ramach konkursu dopuszcza się dwa możliwe sposoby podpisania dokumentów:

  • podpisanie wersji papierowej kompletu dokumentacji ręcznie i opatrzenie ich odpowiednimi pieczątkami (w takim przypadku wersja papierowa stanowi komplet dokumentacji z oryginalnymi podpisami dokumentów, a wersja elektroniczna jest skanem tych dokumentów do formatu PDF, dodatkowo wymagany jest załącznik do wniosku: Kosztorys zadania badawczego część C.2 w wersji edytowalnego pliku Excel);
  • podpisanie kompletu dokumentacji w formacie PDF kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w takim przypadku wersja papierowa stanowi wydruk kompletu dokumentów podpisanych elektronicznie, a wersja elektroniczna zawiera aktywny certyfikat podpisu elektronicznego złożonego na dokumentach, umożliwiający jego weryfikację).

Regulacje wewnętrzne UJ:

W związku z zapisami umowy o dofinansowanie projektu zakładającymi odpowiedzialność solidarną partnerów za realizację projektu oraz zapisami dotyczącymi praw własności intelektualnej, zobowiązuje Autorów/Kierowników projektów do wcześniejszego zgłaszania chęci udziału w konkursie.

Wstępne deklaracje udziału w konkursie wraz z informacją zawierającą tytuł projektu, planowany skład konsorcjum, zakres prac przewidziany dla UJ oraz planowany budżet w tym części dla UJ, proszę zgłaszać mailowo do dnia 11 lutego 2021 r. na adres opiekuna konkursu w CAWP.

Na podstawie przesłanych przez Państwa deklaracji, Władze Uniwersytetu Jagiellońskiego podejmą decyzję o dalszym aplikowaniu w konkursie. Opiekun konkursu w CAWP poinformuje o decyzji Władz UJ.

Po uzyskaniu akceptacji dla planowanego projektu, zgodnie z Zarządzeniem nr 56 Rektora UJ
z 11 lipca 2016 roku w sprawie: Regulaminu postępowania w zakresie przygotowania i realizacji w Uniwersytecie Jagiellońskim projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, proszę o przekazanie do CAWP:

  • do dnia 18 lutego 2021 r. do p. Tomasza Guzika, tomasz.d.guzik@uj.edu.pl, tel. 12 663 38 52,
  • projektu porozumienia, w przypadku gdy UJ pełni rolę partnera w projekcie i lider dysponuje własnym wzorem porozumienia,
  • wytycznych do porozumienia, w przypadku gdy UJ pełni rolę lidera w projekcie, w celu przygotowania wzoru porozumienia dla konsorcjum,
  • do dnia 25 lutego 2021 r.:
  • roboczej wersji wniosku wraz załącznikami (wersja elektroniczna przesłana w postaci pliku PDF na adres opiekuna konkursu w CAWP) celem dokonania weryfikacji w zakresie zgodności z zasadami konkursu oraz pod względem formalnym i rachunkowym,
  • Formularza zgłoszenia projektu oraz Formularza kwalifikowalności podatku VAT wypełnionych w systemie elektronicznym Strefa Projektów UJ dostępnym na stronie: https://strefaprojektow.uj.edu.pl/. Instrukcja wypełniania formularza dostępna jest na stronie: https://cawp.uj.edu.pl/strefa-projektow.
  • do dnia 8 marca 2021 r. do godz. 12.00 ostatecznej wersji wniosku wraz załącznikami (wersja elektroniczna przesłana w postaci pliku PDF z podpisem kwalifikowanym lub wersja papierowa z podpisami) – wymagane podpisy: kierownik projektu oraz Dziekan Wydziału lub stosownie do specyfiki jednostki.

Termin składania wniosków:

1-12 marca 2021 r.

Więcej informacji:

Komunikat Rektora

Treść ogłoszenia: Ogłoszenie z dn. 30.11.2020 o otwartym konkursie ofert na wyłonienie Zespołów Badawczych prowadzących działalność naukową w formie Wirtualnego Instytutu Badawczego (link)

Regulamin Konkursu Ofert na wyłonienie Zespołów Badawczych prowadzących działalność naukową w formie Wirtualnego Instytutu Badawczego (link)

WIB strona konkursu