Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

czerwiec 2021

20210615
Poprzedni tydzień
Następny tydzień

Nabór wniosków o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej na 2022 rok - ZAKOŃCZONY

Data: 15.06.2021 - 31.08.2021
Nabór wniosków o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej na 2022 rok - ZAKOŃCZONY

Instytucja ogłaszająca:

Opiekun konkursu w CAWP:

Paweł Moń , tel. 12 663 38 34,
e‑mail:  pawel.mon@uj.edu.pl
(OSF login: pawel.mon).

Ministerstwo Edukacji i Nauki

Przedmiot programu:

Konkurs o przyznawania środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej oraz oceny raportu z ich wykorzystania, 31 sierpnia 2021 roku upływa termin składania wniosków o przyznanie środków finansowych na 2022 rok.

Wnioski do Ministerstwa Edukacji i Nauki (MEiN) mogą być składane w zakresie utrzymania:

  • aparatury naukowo-badawczej lub stanowiska badawczego, unikatowych w skali kraju,
  • specjalnej infrastruktury informatycznej.

Termin składania wniosków:

Nabór wniosków w MEiN trwa do 31 sierpnia 2021 r.

Regulacje wewnętrzne UJ:

Jednostki UJ (nie dotyczy CM UJ) zainteresowane udziałem w konkursie proszę o przekazanie do CAWP:

  • do dnia 10 sierpnia 2021 r.:
    • roboczej wersji wniosku (wersja elektroniczna przesłana w postaci pliku PDF na adres opiekuna konkursu w CAWP lub poprzez dostęp do systemu ZSUN/OSF),
    • Formularza zgłoszenia projektu inwestycyjnego oraz Formularza kwalifikowalności podatku VAT wypełnionych w systemie elektronicznym Strefa Projektów UJ dostępnym na stronie: https://strefaprojektow.uj.edu.pl/
  • do dnia 24 sierpnia 2021 r. ostatecznej wersji części A wniosku „wersja dla Ministerstwa” wersja elektroniczna – opcja ZSUN/OSF podpis cyfrowy - przesłana w postaci pliku PDF podpisana podpisem kwalifikowanym wraz z równoczesnym przesłaniem na adres opiekuna konkursu w CAWP ostatecznej wersji wniosku w postaci pliku PDF lub wersja papierowa - opcja ZSUN/OSF papierowo - z podpisami i równoczesnym przesłaniem na adres opiekuna projektu w CAWP ostatecznej wersji wniosku w postaci pliku PDF. Wymagane podpisy: kierownik projektu oraz kierownik jednostki organizacyjnej UJ (Dziekan
  • - w przypadku wydziału albo Dyrektor/Kierownik innej jednostki organizacyjnej) 

Ostateczną wersja wniosku wygenerowanego z systemu proszę zapisać jako plik pdf, nadając mu nazwę wg wzoru: Nazwisko i imię kierownika projektu, nazwa programu, data dokumentu (np. Kowalski_Jan_MEiN_SPUB_24-08-2021).

Zwracam uwagę, że wysłanie wniosku przez system jest operacją nieodwracalną, uniemożliwiającą dokonanie późniejszych zmian. W związku z powyższym wniosek w formie elektronicznej należy wysłać dopiero po uzyskaniu podpisów władz uczelni. Informacje o zatwierdzeniu wniosku przez władze UJ zostaną przekazane przez opiekuna konkursu w CAWP.

Warunkiem złożenia wniosku jest akceptacja kierownika jednostki organizacyjnej UJ (Dziekan - w przypadku wydziału albo Dyrektor/Kierownik innej jednostki organizacyjnej) oraz Kwestora UJ na Formularzu zgłoszenia projektu.

Więcej informacji:

Komunikat Rektora

MEiN

Pliki do pobrania
Dane pomocne przy wypełnianiu wniosku SPUB