Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Skip banner

Breadcrumb Breadcrumb

Web Content Display Web Content Display

June 2021

20210615
Previous week
Next week

Nabór wniosków o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej na 2022 rok - ZAKOŃCZONY

Date: 15.06.2021 - 31.08.2021
Nabór wniosków o przyznanie środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej na 2022 rok - ZAKOŃCZONY

Instytucja ogłaszająca:

Opiekun konkursu w CAWP:

Paweł Moń , tel. 12 663 38 34,
e‑mail:  pawel.mon@uj.edu.pl
(OSF login: pawel.mon).

Ministerstwo Edukacji i Nauki

Przedmiot programu:

Konkurs o przyznawania środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej oraz oceny raportu z ich wykorzystania, 31 sierpnia 2021 roku upływa termin składania wniosków o przyznanie środków finansowych na 2022 rok.

Wnioski do Ministerstwa Edukacji i Nauki (MEiN) mogą być składane w zakresie utrzymania:

  • aparatury naukowo-badawczej lub stanowiska badawczego, unikatowych w skali kraju,
  • specjalnej infrastruktury informatycznej.

Termin składania wniosków:

Nabór wniosków w MEiN trwa do 31 sierpnia 2021 r.

Regulacje wewnętrzne UJ:

Jednostki UJ (nie dotyczy CM UJ) zainteresowane udziałem w konkursie proszę o przekazanie do CAWP:

  • do dnia 10 sierpnia 2021 r.:
    • roboczej wersji wniosku (wersja elektroniczna przesłana w postaci pliku PDF na adres opiekuna konkursu w CAWP lub poprzez dostęp do systemu ZSUN/OSF),
    • Formularza zgłoszenia projektu inwestycyjnego oraz Formularza kwalifikowalności podatku VAT wypełnionych w systemie elektronicznym Strefa Projektów UJ dostępnym na stronie: https://strefaprojektow.uj.edu.pl/
  • do dnia 24 sierpnia 2021 r. ostatecznej wersji części A wniosku „wersja dla Ministerstwa” wersja elektroniczna – opcja ZSUN/OSF podpis cyfrowy - przesłana w postaci pliku PDF podpisana podpisem kwalifikowanym wraz z równoczesnym przesłaniem na adres opiekuna konkursu w CAWP ostatecznej wersji wniosku w postaci pliku PDF lub wersja papierowa - opcja ZSUN/OSF papierowo - z podpisami i równoczesnym przesłaniem na adres opiekuna projektu w CAWP ostatecznej wersji wniosku w postaci pliku PDF. Wymagane podpisy: kierownik projektu oraz kierownik jednostki organizacyjnej UJ (Dziekan
  • - w przypadku wydziału albo Dyrektor/Kierownik innej jednostki organizacyjnej) 

Ostateczną wersja wniosku wygenerowanego z systemu proszę zapisać jako plik pdf, nadając mu nazwę wg wzoru: Nazwisko i imię kierownika projektu, nazwa programu, data dokumentu (np. Kowalski_Jan_MEiN_SPUB_24-08-2021).

Zwracam uwagę, że wysłanie wniosku przez system jest operacją nieodwracalną, uniemożliwiającą dokonanie późniejszych zmian. W związku z powyższym wniosek w formie elektronicznej należy wysłać dopiero po uzyskaniu podpisów władz uczelni. Informacje o zatwierdzeniu wniosku przez władze UJ zostaną przekazane przez opiekuna konkursu w CAWP.

Warunkiem złożenia wniosku jest akceptacja kierownika jednostki organizacyjnej UJ (Dziekan - w przypadku wydziału albo Dyrektor/Kierownik innej jednostki organizacyjnej) oraz Kwestora UJ na Formularzu zgłoszenia projektu.

Więcej informacji:

Komunikat Rektora

MEiN

Download files
Dane pomocne przy wypełnianiu wniosku SPUB